resident evil: extinctio

Heej! :)

Sitter och kollar på en super skum film. Folk som äter varandra, eller knäppa som äter folk...
Iallafall, stör mig ganska så mycket på folk som skickar vänförfrågan som går i min skolan
och man känner dom inte ens. Man hälsar inte när man går förbi. Inget. Varför skickar dom
förfrågan i facebook?! Nu en ba- Vem e du?... haha omg. Palla liksom. Så jag brukar ignorera
för det mesta, i förrigår tror jag var det någon förfrågan någon Jens? haha, jag ignorera men
sen så fick jag reda på att han gått i våran klass :O hade helt glömt bort haha!.

Men iallafall kollar som sagt på filmen ^^ den är ganska så bra, men konstig. Är så himla
sugen på glass...typiskt mig jag blir alltid sugen på saker när det är för sent är gå till affärn...

Kram! ♥

Bjuder på den, inget med inläget att göra :)
Kommentarer
Postat av: Daniela

dtsamma!:d

2010-03-31 @ 22:44:09
URL: http://miniskokic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0