Tillbaka

Heej bloggen!

Har saknat er!! kom hem nyss. Det var jätte kul på kryssningen, men det visade sig att Jahmila skulle faktiskt kunna följa med eftersom man behövde inte visa sitt pass en enda gång. Snacka om att jag blev sur. Men iallafall på kvällarna satt vi och tittade på shower gick och kolla runt på båten, åt m.m det var jätte trevligt. men det skulle vara roligare med en kompis med. Det var så roligt att sitta och titta på folk när dom dansade på discot. Skiit roliga haha, speciellt ett par kineser dom dansade skit bra haha!, kvinnan kanske var 60 :O och dansade till Pitbull-Hotel room hahha! hon var bra faktist haha. Men nej det var kul, men själv satt man bara där och glodde på andra. Sen när vi kom fram till Estland så åkte vi till en släkting och hälsa på. Efter det så gick vi typ runt på staden och sånnt, köpte ett par fina röda skor hehe. Men iallfall nu sitter jag hos mormor. Drt är ingen idee att gå till skolan idag eftersom det redan har börjar så går imårn. Men nu ska jag ta och vara på data som jag saknat så himla mycket!!! Bilder kommer när jag är hemma :).

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0