11/5-2010

Halloj!

Kom hem för en stund sen :), så fint väder ute!. Längtar tills i sommar :).

Idag så hade vi gympa som första lektion, vi gick långt in i skogen och satt oss där och åt en massa godsaker och lyssnade på musik. Riktgit mycigt. Vi hittade en grej vi stämpla så vi inte fick ig typ. Men shit vad roligt vi hade, tog en massa bilder och gjorde världens fulaste video. Tog upp våra brallor och lekte geeks ♥, efter gympan så hade vi träslöjd. Håller på med en satans hylla som tar 1000 år!, orkar inte bry mig mer om den. Ska måla den sen. I allafall Mehtaps nyckelhylla blev sne :s stackarn...Efter träslöjd hade vi Lunch, åt bara potatismos eftersom att skolan korvar är helt fuckade, skit skarriga. Dom badar i olja *ryser av tanken*. Så vi satt där och åt lite, sen så hade vi svenska, torraste lektionen, fast jag och Stephie gjorde ljud och garvade ihjäl oss, samt fick Rifaa flipp på mig. Efter det så hade vi spanksa, skit tråkigt lektion det med. Hannah satt och rita av några i klassen, mig med...sur såg jag ut.  Ärligt jag är inte en sur person. Brukar ju inte skratta med dom som inte är mina vänner direkt (?)

Efter skolan så åkte jag Anisa och Stephie till Vällingby. Stephie åkte hem. Anisa följde med mig och sola. Solade 12 min bara. Min bh hamnade fel så nu har jag rand som man kan se när jag har bikini. Tänker fortsätta sola på samma ställe, skit billigt där! 30 kr 13 min det är bra. Efter det så åkte vi bara hem. Nu så har jag ätit en smörgos och ett glas juice. Men hoppas ni har haft en lika bra dag som mig :)


vi solade benen lite.

Tjejerna



haha stephie



Chips...

Haha xD

Mehtap <3

Plastikkirurgi ;)

Anisa steker haha :)

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0