12/5-2010

Heej allihop!

Kom hem precis. Trött. Imårse på bussen så träffade jag på Sivan, hon ska till Grönan idag! :) Så kul!, Ha så kul Sivan ♥. Sen så var det skolan, slutade kl 14:00 idag, riktigt skönt eftersom jag är trött som fan idag. Skolans Lunch var äcklig så vi gick till Pizzerian, jag åt inte men Mehtap och anisa gjorde det. Vi satt där pratade och hade kul, vi orkade inte gå till språk så vi stannade där och snacka ennu lång tid. Elis kom också :). Sen så doppa vi tamponger i Fanta haha!, svällde upp som fan!, skit kul. Sen så gick vi till svenskan. Satt och läste bok. Så länge vi båda andas. Sen så slutade vi och jag åkte hem. Juste fick reda på att Rifaa läser i min blogg :), Rifaa ♥♥

På bussen så satt det två små flickor, kanske vid 11 års åldern. Dom satt och snacka så himla mycket skit! riktigt elaka saker om en annan tjej verkar det som, ush. Hemskt var det att höra alla saker. Men aja, dom tänker inte så långt... synd.

Men nu så ska jag ta och lyssna på musik :) Elis och Tilia skicka bilderna ni ville ha redigerade! Till min mejl.




Sötaste Tilia! ♥

The gang haha <3

Tilia

Hhaha xD ( fanta exotic) ^^



Sötaste Elis ♥



Kommentarer
Postat av: Mehtap <333

Fin bild på mig Anisa och Elis fett snygg den blev !!!

Hahahah för att jag är med xD

2010-05-12 @ 22:39:59
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/
Postat av: Eliis♥

Nååw tack sötis,du är den sötaste Alexandra;)<3

2010-05-12 @ 23:41:20
URL: http://crazygirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0