14/5-2o10

Heej allihop!

Kom hem nyss, gud så fint väder det är ute!, ska plinga på Jahmila sen, kanske vi kan gå ut.
Men i allafall åkte till Vällingby kl 13:00 ungefär, köpte en söt liten klänning och en hatt som dop present. Fast tänkte ta ett par skor istället fast visste inte vilken storlek en 1 åring har på sina fötter så en hatt fick duga bra. Efter det så gick jag till donken, fy borde inte. Har ju bestämt att inte gå dit. Men var hungrig och det var ju det enklaste sättet (?). Så tog en meny. Lite skumt att sitta ensam, brukar ju alltid vara med någon. Sen så tog jag och traska till solariet och sola 12 min. Lite brun och fin till dopet. Fast vet ennu inte vad jag ska ha på mig. Aja hittar vel något. Sen så gick jag runt lite till, sen så träffade jag på min kompis lilla syster vi åkte bussen tillsammans. Köpte en slush också, gott var det :)

Men nu så ska jag ta och bädda min säng, hann inte imårse. Sen så måste jag gå och köpa kattmat. Sen så går jag till Jahmila. Vad har ni hittat på idag?

Detta var vel gulligt?

Lite brun blev man..
Kommentarer
Postat av: Mehtap <333

Fett gulligt <3

2010-05-17 @ 19:22:21
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0