17/5-2010

Heej allihop! ♥

Riktigt skön dag idag!, varmt och skönt, fast nästan lite jobbigt!. Vi satt och solade lite idag på bänken i skolan :), och på matten så satt vi ute idag. Vi lyssnade på musik och solade. Efter skolan så åkte jag Elis och Mehtap 179 jag trode vi alla tre skulle till Mehtap men Elis kom inte...Hos Meeli så spelade vi spel, Othello. Men innan så skulle vi testa ett fråge spel och det stod att den behövde mycket ljus för att fungera. Fast när vi satt oss ute i solen så funkade den inte, och sen så när Meeli gick in i ett hörn i sitt rum så funkade den (?) Haha!, vi skrattade ihjäl oss!, sen satt vi ett ett hör nere på golvet och spelade, och det var mörkare där!, måste vara fel att man ska spela i ljuset ;)

Sen så satte vi oss ute och käka glass :) ♥ Mysigt!, när Mehtap var och hämtade glass och jag vantade så satt jag lite där och sola sen så kände jag typ en droppe på mitt huvud. Tänkte att det måste varit vatten eller något, sen så kollade jag upp och en kråka satt där...fast som tur så var det inte bajs i mitt hår. Det känndes som det :s, skarr.

Sen så plattade jag Metfis hår :), platt och fint blev det. Sen så stressade vi lite så jag skulle hinna till min buss innan kl 19:00 jag hann ;), Meeli du får din stämpel imårrn! ♥

Men snart så ska Jahmila komma och vi ska ut.
Kram!


Mehtap i sitt fina rum!:)

Tom låg inne i Kaninernas hus när jag kom hem haha!

Ha det så gött, lingon fjärt haha!
Kommentarer
Postat av: Mehtap <333

Det var jätte roligt idag med dig gumman <333

Glöm inte va kl 08:15 imr i V-by :) :)

2010-05-17 @ 20:03:39
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/
Postat av: Eliis<3

Haha kul ni hade :D<3



2010-05-17 @ 21:32:19
URL: http://crazygirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0