5/5-10

Heej blöögen! ♥

Kom precis hem från Vällingby, var där med Anisa. Haha stackaren tappade först sitt bröd från sin cheese burgare på marken, sen när hon skulle ta en tugga ramla köttet ner på marken sen kasta hon resten haha!, skit synd!, Elis och jag kunde inte hålla oss från att skratta...sen när vi var i H&M fick Anisa ett litet dampanfall haha, men det var mitt fel. Öppnade dörren när hon provade kläder.

Annars så satt vi bara i Vällingby åt glass och hade det trevligt på en bänk. Det var så varmt i solen!, skit skönt att bara sitta där. Sen så gick vi runt ett tag i affärer och sånnt. Provade lite saker i Gina, fick hem en söt blus/linne/klänning haha därifrån :). Men till en helt annan sak, hatar rövslickare som fan!. Folk som är med en när det passar bra, sen så taggar dom när det inte passar. Fy!

Men hoppas ni haft en mysig dag!, jag har varit döds trött idag i skolan, gäspade hela tiden. Fick tårar haha. Folk fråga ifall jag grät (?). Hatar när man gäsper och får tårar och folk tror det...

Men tog tyvärr inte med mig kameran idag!
Puss ♥

Haha bjuder på den...vad hemsk! I måndags! :S
Anisa var söt, men jag. Hmm x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0