7/5-10

Heej!
Sitter och dricker ett glas cola just nu. Kom hem för kanske 10 minuter sen.
Skulle till stan idag så mamma frågade varför jag kom hem nu. Jag sa att Anisa
skulle på Bio med Stephie istället. Sen så sa hon att jag fick gå ♥ japp så det blir Bio
Ikväll. Men iallafall idag i skolan var det skit kul!, i allafall när vi gungade på en träd
sak, var nära på att gunga in i trädet. Anisa var så feg så hon skrev skit mycket haha!
Fast sen så ramla hon av...eller flög (?). Vi missade hela NO. Skönt!.

På matten så gjorde jag omprov. Det gick ganska så bra faktiskt, hoppas jag inte bheöver göra
om igen...fast det tror jag inte man behöver endå. När matten slutade så stod vi och ritade på Nils
tavla, förut så bombade vi hans tavla haha!, men nu så gjorde vi det igen. Nils är verkligen världens
bästa, snällaste lärare! ♥ Hoppas han inte lämnar oss som alla andra lärare, eller att dom ersätter honom.

Har ni haft en bra dag? ♥

Gungade :)

Gungade lite till.

Shoo haha! dålig bild..





Stephie och Anisas glassar haha!

Älskar er ♥

Men nu ska jag göra mig iordning till bion, The last song.
Hoppas att den är bra, möter Anisa och Stephie i Kista.

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0