Blev lite ändrat

Hallo!

Kom hem nyss ...vi skulle ha tittat på filmen som gick 18:20 fast sen så köpte vi biljetter och var i bion sen kom en man med ficklampa och lyste på oss haha, vi hade råkat gå in på fel tid. Så vi gick ut och väntade till nästa film som gick typ 20:50, vi gick runt och tog bilder åt på donken och hade kul. Riktigt kul. Tittade på affärer. Sen så kom Anisas syster och vi kollade på filmen. Jätte bra!. Många tårar rann och hela bio salongen grät och snyfta. Vi satt och hade servetter och torkade, nej men som Anisas syster sa så är jag nog alergisk för sorgsna filmer. Den var ju inte bara sorgsen. Miley cyrus var jätte duktig!.

Sen när filmen var över så fick vi skjuss hem av Anisas pappa :), skönt!
Juste när jag var framme i Kista sms Stephie att dom inte pallade
åka dit, att dom stannat hemma. Tappade typ andan. Nej men ush
villken hemsk kännsla åka en timme och sen så skriver hon så. Hon
ringde men eftersom jag var skit sur så la jag på. Fast sen så drev dom!
FICK FLIPP!





luunchen

















Läskig bild på Stephie haha!









Anisa ser ju inte lite..läskig ut?, Gunnar vill du leka med oss? HAHA!


Bildmöömb :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0