....

Heej
Är riktigt trött idag, vet inte varför. Sitter och gäspar hela tiden. och min mage krurrar :(...
Skulle åka tills tan idag med Anisa fast sen så ska hon på bio med Stephie så idag kanske jag går hem till Jahmila. Elis och Tilia vill att jag hänger med och badar med dem. Men jag vet inte riktigt, hatar att bada. Men kanske jag följer med. Är inte säker. Vad tycker ni?, tycker ni det är kul att bada?

Annars så sitter jag oc har It eftersom att jag är färdigt med filmen man skulle göra så gör jag vad jag vill. Men hoppas ni har en trevlig dag!, ska ha Lunch efter it. Hungrig! men det är säkert äcklig mat...
Kram!

Kommentarer
Postat av: Frida ♥

Tycker bara det är kul att bada på sommaren x) haha :P



Ja de var sjukt goda, tur som det är blir man typ mätt på 2 så att man inte sitter och vräker i sig flera stycken haha :P



idag ska jag typ bara vara hemma, har valpar hemma som jag ser efter, ska träna om en liten stund, sen bara vila :) är sugen på bio ikväll men fårse om jag får med mig pojkvännen :P



Sjdå? :)



Kram!

2010-05-07 @ 12:00:55
URL: http://snelponyhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0