Helt död!

Heej!

Kom precis hem, tog och joggade i 30 minuter. Eller jag sprang i 20 minuter och gick snabbt
i 10 min. *Stolt*, först så satt jag hemma och tänkte på att gå ut och springa fast sen så tänkte
jag palla. Fast sen så tänkte jag, vill ju gå ner 5 kg så ja jag trotsade mig själv :), så jag ska lyckas!
jag vill jogga mins 3-4 gånger i veckan 30 min sen öka kanske till 45 sen 1 h.

Och sen så måste jag ju också tänka på vad jag stoppar i mig. Tänker äta nyttigare, tänker inte sluta
äta, fast Mc donalds kan jag fet stryka. Alla ni som umgås med mig påmin gärna mig ifall jag tänker typ
köpa godis eller äta på donken ♥
För nu när jag joggade så insåg jag hur dålig kondis jag har...tråkigt. Fick
så ont i hjärtat när jag sprang, men jag tänkte på hur platt min mage kommer bli tills i sommar :), den tanken
fick mig att spinga mer.

Nyttighets listan:
*Sluta äta godis
*ingen mer skräpmat
*äta mindre portioner
*inte dricka cola :( /läsk
*jogga oftare
*göra pushups varje dag

^^, Hmm hoppas jag kan följa det.

NU börjar resan haha!

Kram
Kommentarer
Postat av: Izabella

Hej. Jag har några frågor till dig i min blogg. Det handlar om kärlek... och lite till. Tackar så mycket för svar! :) Kram Iza

2010-05-09 @ 09:48:26
URL: http://izabellaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0