Outside

Heej!

Har varit ute, kom precis hem. Var med Jahmila :)
Fick verkligen en chock idag och det påminner mig hur det var att bo i stan som liten. Här där jag bor så får 5åringar gå ute själva. De svär en massa fula ord och säger knulla din mamma m.m helt sjukt!, 5-7 år!, när jag var fem så visste inte jag ens vad det var, men växte upp i stan där man fick gå runt med sin mamma varje gång man var i en park. Men här är man fri!

Eller som liten, men det är ganska så synd att se en 5 åring stå och svära och peka fingret m.m synd verkligen!

Hur som helst var ute i kanske 2 timmar, vi hägde på bänkar och sånnt. Men hoppas ni haft en myspys kväll!, eller att ni har ♥, jag är lite sur. Missade Jade idag :(...men nästa onsdag så måste jag se!
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0