fucking slask

Heej bloggen!

Gud vad jag hatar snö!
okej det är fint när det har precis kommit, men sen så ska det bli slask. Hade på mig mina converse idag och blev blöt om fötterna, jag och Tilia hoppade som galningar över stora pölar när vi skulle till andra byggnaden. Åkte till stan och köpte ett par skor som Delin rekomenderat har haha, förlåt Delin men de va bara för sköna, mamma köpte ett par till sig själv också huh...

Men ja annars då, tråkiga lektioner, en ny svenska lärare eftersom vår förra snart ska föda barn, Anna var verkligen bra!, men den nya kvinnan verkar trevlig, nu i allafall. Men är hungriiiiig, ska äta middar snart. Men hoppas ni haft en trevlig dag även fast kylan och slasken ♥ Men snö är ju fint eller hur?


Skopunkten
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0