RUBRIK

Hej allihop!

Kom hem för ett tag, har ätit middag och bakat kladdkaka :), den är i ugnen nu, måste komma ihåg att den är det. Annars så är det bränd haha!. Men i allafall, skolan började idag, skit tråkiga lektioner. Ärlig börjar hata måndagar...Lektionerna är så tråkiga, visst ämnet är roligt med våra lärare, har inte ord. Stendöda.

Efter att vi hade slutat så åkte jag och Anisa till Vällingby och mötte upp Elis och Mehtap vi satte oss på en viss resturang heh...tog bara en paj. Köpte därimot ett par söta örhängen. Men men, sen så åkte dem hem, jag och Anisa stannade och snackade ett tag, gud vad det händer grejer i 8:an haha, nej men det finns mycket att  prata om. Kvällens planer är att se på ett nytt program Bortskämda tonåringar tror jag den hette, inte alls säker. Men den handlar om unga mönniskor som flyttar in i ett hus tillsammans och de måste bo tillsammans i 8 hela veckor, ta hand om huhållet, ta hand om ekonomin m.m, de har varit vana att få allt via sina föräldrar så dags för dem att bli självständinga!. En kille som är med i programmet tror jag är Daniel Paris, eller något sånnt heter han, jag och Anisa såg honom i stan nyligen :) Men gud måste checka kladdkakan!!


En liten bild från idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0