13 okt

och mamma kommer hem :)


Hej på er!

Kom hem för ett tag sen, har städat Ni skulle se mitt rum innan...shit!, bomb, men min garderoben är bombad, mamma brukar ju fixa annars. Var i Vällingby med Stephie och Elis, gud så kul vi hade!, vi satt på Mc donalds, ja jag vet, vi sitter där aldeles för mycket. Men tog faktiskt bara en glass, okej en cola också. Men, där satt vi och snacka och skratta.

Sen så var det två killar från våran skola som ville låna pengar, jag menar. Fett störande, 1: Dom känner inte ens mig 2:Varför skulle jag ge dom haha!, 3:Kan dom inte ta av sina föräldrar. Men Stephie och Elis ger, haha ni kommer aldrig få tillbaka! ;) En av killarna sa att han behövde till mjölk, för att han inte hade det hemma, men som tur drev han haha!.

Men till sist åkte jag hem, och sen dess har jag städat, skit tråkigt ju!



Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, hänt idag då? :P

2010-10-13 @ 20:26:15
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Tiliaouw

saknar er :( vilka killar? :p

2010-10-13 @ 21:20:22
URL: http://tiiiilias.blogg.se/
Postat av: Anisa

gulliga <3

2010-10-14 @ 07:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0