18 oktober

Tjena alla goa och rara!

Kom precis in, gud vad kallt det är ute!, jag går runt i en skinnjacka fortvarande haha!, men det är så jobbigt att släa runt på en fet vinterjacka, om jag inte är i skolan är jag inne någonstans i donken eller hemma. Så varför ha nu när det inte ens snöar....

I skolan idag stank det skit, bokstavligen. Några idioter går runt och sprejar en sprej som luktar skit. I hallarna, herregud. Stank!. En stackars lärare fick på sig haha!. Men slut om skitsnacket. Vi hade prov i hemkunskap idag, jag är definitivt IG stämplad. Hade inte pluggat alls, och bättre blev det inte av att jag blev utkastad efter jag gjort klart provet och kommer kanske få kvarsittning. Haha dom tror jag kommer gå också.

Men efter skolan så åkte vi till Vällingby som vanligt och satte oss på Mc donalds, köpte inget!, måste börja spara, det går minst 100 kr i veckan på donken, inte bra, inte bra alls haha! ;), sen så gick vi ut. Sen så åkte jag hem, och nu är jag hungrig. Jag och Stehie skulle till Pizzerian, men kvinnan svarar inte... Men ska lägga in lite bilder, och sen lägger jag in dagens outfit.

Kram! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0