BDF

Heej gött fölk!

Hoppas ni mår bra, jag mår bra. Eller jag mår ingenting :), känns bra!.
Kom precis hem från dansen, var hungrig så tog och åt mat, Tacos :). Det var kul på dansen idag, förutom att vi blev anklagade att ha öppnat en dörr till stället så de blev rånade, men idioterna fattade inte att vi har dans kl 19:00 de hade tydligen hänt kl 18:00...idioter alltså. Men gud vad kul det är när man börjar med koregrafin! gillas!.

Dagen har ju varit bra faktiskt!, skön. Har prov på torsdag föresten, åker till mormor imårgon och pluggar. Hon är ju smart och kan om politik. Jag ligger jävligt risigt till, kan ingenting! F*ck. Jag får en sån ångest nu i åttan. Blääää!. Men annars då, sitter och lyssnar på en grym låt och dricker cola. Shit får inte. Men ska ta en dusch snart också!

Kram!



BIG NO NO! Fett fult redigerat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0