Datum?

Godmorgon bloggen!

Vaknade för ett tag sen, mår fortvarande dåligt. Imårse vaknade när jag skulle och sen fick jag värsta mensvärken och yrsel, kände mig snurrig och mådde illa. Så stannar hemma idag, men nu har jag vaknat. Mår lite bättre eftersom jag sitter och äter rulltårta haha!, tröstäter. Ville till skolan eftersom det är fredag...men hoppas jag blir bättre tills imårgon för då blire show med tjejerna! ♥ Men men, kollade i schoolsoft och såg att jag fick G+ på en debatt, hmm fick + där i alla fall, Anisas syster berätta att på hennes gymnasium så  gråter vissa när de får G i betyg, haha jag är bara glad att jag fick G.

Men ska fortsätta sitta här och ruttna hela dagen, kanske ska se på tv sen också. Orkar inte sova ennu mer.
Kram!


Igår efter skolan


Haha rolig humor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0