Otur!

Heej bloggen!

Villken himlans otur jag hade!, var hos mormor och pluggade so. Hoppas det går bra imårgon på provet. Sen eftersom att mina kusiner bor en gata bort så gick jag på middag hos dom och hade kul!, var ganska så länge sen jag såg dom så det var trevlans! :). Kvällen blev inte bättre av att det var svinkallt ute. Tåget åkte bara till alvik så det var ersättningbussar, gud så mycket folk det var! Det var fullpackat och alla stod där i kylan och såg desperata ut, förutom en fullis som stod och snacka hela tiden för sig själv. Ganska kul att lyssna på faktiskt hehe!. Flera bussar kom och folk krigade! jag tog en av dom sista bussarna och det resulterade i att vänta i en timme. Inte kul alls, svinkallt!

Nån stanns när jag var framme vid huset så tänkte jag på mina bortsprungna kaniner. Dom försvann för kanske 2 månader sen. Dom är säker i kaninhimlen nu. Eller så är stackarna ute och fryser och hittar inte tillbaka ♥

Men har gjort toast, tog risifrutti och te. Nu så ska jag gotta mig...


Bjuder på en härlig bild på mig och bror, ta mig tillbaka till sommarn!
Kommentarer
Postat av: Mehtap Candemir <3

Du var jätte brun där :)

2010-10-21 @ 21:20:49
URL: http://turkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0