rubrik

Heej bloggen!

Sitter med skummgrejer i håret så måste sitta still ett tag...orkar inte platta o så idag så det får bli lockar till imårgon, men inte mina naturliga utan med hjälp av skumpinnar, man snurrar in håret i dom och låter det torka av sig själv. Har aldrig provat förut så få se om det blir bra då :)

I alla fall, var i Vällingby med mamma idag, hon köpte saker till min bror eftersom hon snart ska åka ner till honom, jag kommer inte följa med denna gång pg skolan. Det bästa när man åker till stan eller något med sina föräldrar är att man kan tigga till sig något. Jag fick ett par leggings och en söt blus, men upptäckte en fläckjävel på den nyss...men hoppas det inte syns för mycket!, men visar er det någon annan gång. Annars vad har jag gjort idag?, inget mer. Har varit hemma och lyssnat på musik och haft det tråkigt, åkte hem från vällingby ganska så tidigt så sen dess har jag varit hemma som sagt.

Hur har er dag sett ut? ♥



Lägger in en grym låt :)
Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: hehe, det är fint tack :D..

görs då?

kjam

2010-10-04 @ 14:02:36
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0