Det var ett tag sen

Heej bloggen & Tilia! Haha

Jaa, Tilia ville att jag skulle slänga in ett inlägg eftersom att stackaren kollar in här varje dag, men jag är lat så jag skriver inget.

Villken drama det varit på sistonde och det är det, lite schaffs o så, men jag själv mår inte dåligt över det eftersom jag känner inte att jag gjort något fel. Men jag säger bara till er där ute, ta vara på era vänner!. Glad över att jag och Tilia är vänner nu ♥ Men jag tänker inte börja ta upp saker här på bloggen, om jag vill något så säger jag det till personen, men det finns inget att säga.

Men idag så var det skolan som gällde då, hade debatt och det gick väl bra. Jag gillar verkligen skolan faktiskt haha!, nej men det är inte så hemskt. Och sen så får man ju se vännerna varje dag! :), men ja alla dessa dagar har jag varit med mina fina vänner, dansat dancehall som jag börjat på. Haft en jävlig träningsvärk som är borta nu, och idag så måde jag illa som en gorilla och kände att jag behövde spy. Men som tur hade jag Sara som ett stöd vid min sida och Tilia som räddade mig när jag satte morot i halsen, så hon gav mig lite yoggi :) ♥

'
Bjuder på den, har inte tagit så många bilder på sistonde.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0