1 jan

Godmorgon!

Gud sa trott jag ar!. Vi gick och la oss kl 05:00, satt och kollade en stund pa den spanska Big brother, det ar sjukt , de ar filmade hela tiden, dygnet runt!. Men det ar skit kul att kolla pa dagen, om man kollar pa natten man maste nog kanna sig ganske pedol¡fil haha!.

Men idag vet jag inte om vi kommer ga ut pa dagen, vi skulle ga ut och kolla lite i affarer men allt ar stangt. Ikvall gar jag nog och hjalper moster och tjanar lite moneeh haha!. Men annars da, min nyarsafton var val helt ok. Inte super rolig eftersom att det bara var med gamlingar...Men nasta ar, da fan alltsa!, ska fan ga ut da!. Men nu sa ska jag fortsatta ruttna.

Puss!

tjoheej sliten!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0