Prao

Heej!

Började praoa idag, på en frisörsalong. Har spenderat min dag med att sopa hår, tittat på två st kvinnor
som fått sina naglar gjorda och snackar lite med frisörerna och hört på deras eviga tjat om att de är feta.
Tro mig, en är skit smal, och den ena går pa nutrilett haha. Garvade ihjäl mig.

Läste tidningar och sånnt också, pa Lunchrasten gick jag till donken med Delin och åt. Hon praoar pa Coop extra haha! ;p. Sen så fick jag gå hem tidigare, det fanns typ inget att göra där. Gick till Anisa och Sara på Waynes coffe och såg dem slava, haha nej men de var ganska kul. De serverade och Anisa putsade samma bort ungefär 10 gånger, beställde den äckligaste smoothien jag ätit i mitt liv. Fick kvälningar av att dricka den. Men till sist fick jag i mig den stora äckliga skiten. Om jag betalar =dricker jag haha!.

Men nu ska jag äta middag :), vi får höras imorgon!

Kommentarer
Postat av: evelina

hej sötis grym blogg du har! gå gärna in och svara på min dagens fråga!:)

2011-01-17 @ 23:12:32
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0