RUBRIK

Heejsan!

Kul att ni ar fler nu, hoppas att ni stannar kvar ocksa! :)

Idag akte vi hem till min farmor och hade family "samling" haha!, alla kom och det var skit kul. God mat ocksa.
Var mest med mina kusiner ute och kastade vattenbalonger pa gatan, och bilar. De hade en super sot hund vars namn var Benjy, energii hade den!!, sen sa sag han ut som Born to be sheep faret haha!, gavade sonder!

Imargon sa gar jag och fargar haret forhoppningsvis om de kan, efter det fyller mina kusiner ar sa det blir bio.
Och lunch pa nagot stalle. Vet inte riktigt vad jag ska beratta, kopte ett par fab shoes idag :)

Maste tvatta haret.,Eller nar man fargar ar det bra att det ar fettigt, vad vet jag?.

Kommentarer
Postat av: Anisa

låter trevligt :D saknar dig <3 :(

2011-01-04 @ 16:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0