Julklappar

Hej=)
Igår så sov Sivan och en till kompis Stephie över hoss mig vi hade superkul vi kollade på idol och vi alla hoppades på att Alice o Kevin skulle komma med i finalen=)Odet blev så Sivan som är ett riktigt idol "fan"blev helt hysterisk när de sa villka som kom vidare till Globen=)
Sen så fortsatte kvällen med att Stephie kollade på Fredag hela veckan o jag plattade Sivans hår, man hörde Stephie skratta enda ifrån vardagsrummet haha!
Sen å idag så har jag åkt till Vällingby med Stephie vi gick runt i affärer o kollade på julklappar och så köpte vi några till min mamma o min mormor köpte jag till ,vad kan jag inte säga för min mormor läser min blogg haha=)
Sen så åkte jag hem o sen så gick Stephie hem o sen så nu är jag hemma å hör hela TIDEN mamma damsuga super trött blir man på ljudet;)
Aja kram sålänge<33
Kommentarer
Postat av: Ida Engdahl

Tack så mycket. Vad glad jag blir :) Allt bra med dig då eller? :D

2008-12-06 @ 21:01:59
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/
Postat av: sivan

dom kommer till skolan och berättar hur man ska göra för att vara med i sångtävlingen

2008-12-06 @ 22:14:40
URL: http://whineup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0