Mamma åker tillSerbien

Hej nu sitter jag hoss min mormor och vi kom nyss från flyplatesen för min mamma ska till serbien och hälska på min bror.Så jag kommer inte träffa henne på en vecka det som jag har så otur med är att jag just nu har skadat min fot när mamma ska åka ivär. Men nu ska jag vara hoss mina kusiner inne i stan så det blir nog jobbigrt att börja frakta sig till skolan med kryckor jag hatar att gå med krycker det är så jobbigt jag årkar inte.Och jag måste åka i en timma till skolan från mina kusiners hem först buss sen så måste jag åka tåg o sen buss igen. Idag så skulle jag gå och hämta mina läxbocker för jag ska nog inte gå till skolan på ett tag.Vanligt vis brukar det ta typ 4 m att gå till skolan med bra ben hahah=)men nu tar det 10 minuter fett jobbigt.OCH alla bara stirrar som om man skulle vara typ handikappad inte för att mena något illa. men vad har ni andra gjort idag?Men det har ju typ varit regnir ute så kanske ni ochså har haft det tråkigt. många kramar Alexandra
Kommentarer
Postat av: mormor

Kära Kuki!



Din mamma kommer hem snart och foten blir nog bra också, men det måste vara jobbigt med kryckorna!

Besos y abrazos mummi och Paula

2008-11-22 @ 00:07:32
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0