Iskallt!

Heej!
Nu så kom jag nyss hem.
Vi hade det super trevlig på Mormors kalas det var inte så många men det var
bra tycker jag.
Mamma köpte en digitalkamera på Teknikmagasinet och sen en målarlåda med akryl
färger och fina papper och penslar m.m. det uppskattade hon:)

Nu så såg jag en komentar av Sivan http://www.whineup.blogg.se/  som skrev så fint ,man blir så glad
när mina kära vänner säger så , jag älskar värkligen mina vänner
och jag ska skatta mig lycklig att jag har dom!

Nu ikväll så ska jag titta på
Sveriges smartaste barn ,jag
kommer säkert känna mig dum
för jag är inte så bra som dom säkert!x)
Hehe, imårgon ska jag och Sivan träffas få
se vad vi kommer hitta på ,jag hade tänkt
mig att vi kunde åka  till v-by och
käka på Donken för jag orkar typ inte
göra något annat *lathet*.
Men det ska bli kul att träffa henne eftersom
vi inte träffats på ganska länge:)

Men nu så ska jag bädda min säng för jag
han inte med det imårse.
PussOkram från lilla mig!

JAG ÄLSKAR DIG SIVAN ABBAS<3<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0