Kvällsmat på Mc donald´s

Heejsan på er underbara!

Nu så har jag just kommit hem från mc donald´s.
Det var mumsigt med en big mac meny hehe x)
Tur att stephies pappa körde oss dit för annars så
skulle vi fått tagit bussen :s och dne går ju
bara 2 gånger i timmen :/ Men det var ba att han
körde oss.
Nu så sitter jag och lyssnar på Beyoncey if i were a boy.
Den är så himla bra!

Men nu så vet jag inte riktigt vad jag ska berätta mer
förutom att det är skola imårgon bajs
jag orkar verkligen inte med skola, men
tur så behöver jag bara gå till skolan
på måndag tisdag och onsdag för sen är
det någon kristus dag och på fredag är vi lediga ochså :)
JIPPI!:)

PussOkram<3
Kommentarer
Postat av: sivan

hur mår du?:)

2009-04-27 @ 18:45:27
URL: http://whineup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0