Tacos

Heej på er underbara läsare!:)
Hur mår ni idag då? Jag mår toppen.
Idag så ghade vi inte så himla lång dag i skolan så det var bra!
I skolan så har de satt upp ett volleybollsnät så man kan spela vi tjejjer i klassen brukar spela ibland , men väldigt sällan eftersom vi nästan aldrig har rast :/(så jävla tråkigt för det är verkligen kul att spela!
Men aja sen efter det så åkte jag och stephie hem och då så visste vi inte vad vi skulle göra så vi gick abra ut.
Sen så gick vi till åkermyntan och köpte enrgydricka och sen så gick jag och handlade taco ingredienser så jag lagade tacos idag så sen så åt jag och stephie , mumms det var riktigt gott . Vi satt och härmade varandra när vi pratade och åt det är kul att irritera Stephie haha :) .

Nu så blev jag sugen på glass , om jag har tur så finns det en Mars glass i frysen kvar ;) Hoppas.

Då smyger jag och tar den hehe.

Men jag undrar vad som kommer på tv idag , vet ni?=)

Ha det gött!


xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0