Sista skoldagen! :)

Hej bloggen!
Idag så var det min sista skoldag, eftersom imårgon är det julavslutning!:)
Så himla skönt det ska bli med lov :).


Idag så hade vi film på alla lektioner.
Jag orkar inte säga vad filmerna heter hehe. Men iallafall det snöade som fan ute idag!
jag och Anisa stannade mest inne i entren medanst vi tittade på när andra blev mulade
och nedkastade i snön, jag tycker nästan man får skylla sig själv om man går ut...
men Anisa gick ut lite då och då. Men jag stannade inne heh. Men efter skolan så åkte
jag och Anisa till vällingby, jag köpte ett rött linne som är lite långt från gina som jag ska
ha med ett par leggins imårgon, kanske har högklackat vet inte riktigt det är säkert jobbigt
att gå med snö med dom. Men iallafall vi köpte biobiljetterna till Avatar tills imårgon :)
vi har bra platser! :). Sen så gick vi lite runt i h&m och sen så åkte vi båda hem.
Imårgon så börjar jag 08:15 tidigare en vanligt! orka att man ska börja så tidigt på en
avslutning... men jaja är glad att det är lov!.  Men nu så ska jag ta och äta lite mat.

Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

högklackat för dig är väl 2 cm

2009-12-17 @ 17:34:08
Postat av: Elis<3

äntligen lite lov :D<3

2009-12-17 @ 17:45:15
URL: http://justelis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv, nej 12 cm.

2009-12-17 @ 18:15:17
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0