Tack Meeli

Hello!

Hur är läget med er? jag mår bra :).
Gick in på
Meelis blogg och såg att jag kom men i hennes Top 5 bästa bloggar tror jag :D.
Kom 2:a såklart eftersom dom räkna med sig själva haha ♥, Tack sötnos!

Nu så har jag tvättat håret och plattat klart håret, inte så nogrant this time...
Orkade inte. Men nu så ska jag gå och se på tv, eller så kanske jag bakar
kladdkaka först. Igår blev det inte av ;), jag är väldigt lat när det gäller att
börja på något haha!. Men nu så ska jag gå.
Kram!


Meeli idag hehe :) bilden är snodd från hennes blogg.
Synd att man inte såg hennes as söta rosett :/

Kommentarer
Postat av: Meeli xD

haha tack för min söta rosett och du är faktiskt bästa bloggaren som jag vet iaf

2009-12-03 @ 19:12:27
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0