Heej på er!<3

Heeej<3

Nu så sitter jag äntligen hemma. Jag och stephie var hemme hoss Talita och sen så  gick vi hem.Efter det så gick jag hem till Jamila ,de hade en kanin som är bara 10 veckor gammal fan vad söt de e!!Den heter Angel.
Men nu så sitter jag äntligen hemma som sagt och Pluggar och gör en läxa inför imårgon( spanska läxa)=)
Men ikväll så kommer Americas next Top Model och det för man ju absolut inte missa!eller hur?
Men nu så måste jag fortsätta med läxan!
Bye Bye<3

Här är en bild på mig i bussen på morgonen till skolan när jag sov ,och Stephie passa på att ta kort=/
Min näsa ser fett konstig!det är bara för halsduken ja ni vet haaha!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0