Austin Powers Goldmember

Hej!
Nu så sitter jag hemma hos Stephie vi kollade på Austin Powers Goldmember. Den var as rolig, jag har bara sett n film med Austin Powers hehe=)
Och nu så sitter vi och tittar på Cow bells
(Är inte säker på stavningen).
Men jag och Stephie gick innan till biblioteket för att lämna en film min mamma lånat.
Sen så gick vi till Lidl och köpte energy dricka oc choklad=)
Sen ikväll så kommer jag kanske vara hemma och ta det lugn och kolla på tv , eller så kommer jag vara med Stephie!=)<3
Idag så sov jag till kl 2, jag tycker det är ganska så sent för jag brukar normalt  vakna kl 12 eller 11 men nu så vakna jag kl 2=/ Och inatt vi får se om jag kommer kunna sova?=)

Hur har eran dag varit ?
Kraam<3
/Alexandra<3Min baby Stephie!=)<3
Kommentarer
Postat av: Stephie

Hehe visst var det roligt haha =)

2009-01-11 @ 17:49:40
Postat av: Stephie

heheh visst var det roligt på slutet när fat baserd hade bantat hahah<3=)

2009-01-11 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0