Heej! Grattis Edwige

Hej mina sockertoppar!

Nu så har jag äntligen kommit hem från att vara hemma hoss Stephie.Idag så var vi i skolan sen så åkte vi hem och sen så gick vi hem till Stephie vi gör typ alltid så=)<3
När vi var hemma hos henne se spelade vi lite playstation och sen så gick vi till datan=).
Mer kan jag inte berätta för jag har inte gjort så himla mycket idag=/
Men hur har eran dag varit?Mina har varit okej.
Nu så sitter jag här och suger på en vicks halstablet även fast jag inte har ont i halsen hehe snodde en från mamma;)MEN DOM ÄR JU SÅ HIMLA STARKA!!!!!!!!!!!jag tål inte så mycket starkt=(.

Kankse skriver lite senare=)
Kram<3


Grattis Edwige!! 17 år<3 Inte dålig haha<3Älskar dig=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0