Shoff in i ugnen

Shoff in i ugnen och så var min pizza klar :) jag orkar ju skälvklart inte göra en egen pizza eller kanske man ska säga "baka" en, pluss så bli mina inte liga goda som färdigköpa som man bara slänger in i ugnen  i 16 m hehe.Om man är lat så är man ;)
Iallafall nu så ska jag käka och sen så ska jag bara se på tv eller så kanske ringer jag Stephie eftersom imårgon åker hon till Paris,jag skulle jätte gärna velat flja med men tyvär så kan jag inte det.


Men om 8 dagar så åker jag till spanien ,och fram tlls dess så kommer
mina dagr vaa as tråkga!, min mamma har inte fått lov ennu så hon är på
jobbet och jag är den enda som är hemma.

Men puss på er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0