Värsta Jacket!

Heej på er mina sötisar!
Nu så har jag upptäckt att det är ett hål i klänningen jag köpte till skolavslutningen kanske 6 cm på ryggen och den är i min storlek och allt så den måste ha varit sönder innan! Det hänger prislapp och allt , men det var den sista klänningen kvar så jag kan inte byta. Men jag sydde den så nu är den hel igen=) Hoppas det inte syns att jag sytt den hehe.
Men nu så sitter jag och sms Tilia, och dricker saft. Trevlig haha. Mamma sitter och tittar på en serie som har kommit nu på tv igen och den gick när hon var liten hehe. Men imårgon så ska jag vara med Zina och Talita det var skit länge sen jag såg Talita och Zina, så det ks abli kul att få umgås med dom! Vet ni vad jag är sugen på just nu? Jo jag är sugen på  Lasagne vet inte varför x) HAHA! men jaja så blir det ibland, kl 22:59 blir Alexandra sugen på lasagne *normalt* .
Men nu så kanske jag ska börja gå och sova eftersom jag har det så himla tråkigt :s  men kanske jag sitter uppe och bara lyssnar på musik eller kanske kilar iväg till tv:en "almost my life".
Men nu så får jag önska er en underbar kväll!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0