2 timmar skola

Heej!
Som ni ser^^ så har jag bara haft 2 timmar i skoalan.Och imårgon så har jag inte skola heller och inte i övermorgon heller haha :D
óch sen så är det helg:) Skönt typ mini lov.
Men nu så så sitter jag och lyssnar på musik.
Och tuggar tugummi. Och läser
www.medicinfange.blogg.se ,väldigt intresant!
Undra vad som kommer på tv ikväll ,hoppas det
kommer något bra.Men jag vet inte.Idag så hade
vi prov i Geografi jag sög jag hade inte övat för jag
hade glömt.Jag satt bredvid Anisa och men hennes lilla
hjälp så kanske vi lyckas hon hade inte heller övat.
Efter det så åkte jag och min vän Anisa  till Vällingby och käka
på Mc donald´s och där så satt vi och garvade ihjäl ,jag vet inte
riktigt varför? x) Kanske för mina torra skämt hehe.Ne men vi hade
skit kul. Sen så gick vi in till "Din sko" och dä så provade vi en massa
skor det var skoj.Brukar ni det?=) .
Sen efter det så åkte hon hem och jag hem.Och nu så sitter jag härt hemma.
Stephie har åkt på Göteborg Cup men hennes basketlag,de ska till Liseberg sen:)
Jag vill ochså haha ,jag har aldrig varit i Liseberg. Ni vet Balder den är ju gjord
av träd.Tänk om de kommer en massa med termiter "termiter " är små kryp som äter träd.
Haha då skulle hela den braka sönder X) Men nu så ska jag gå och handla
i centrum.

Puss!
/Alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0