091010

God morgoon!♥

Hur mår ni idag?
Själv mår jag toppen, nu så har jag precis lagat havregrynsgröt och nu
så ska jag äta frukost, jag vaknade kl 10:00 idag eftersom vi ska åka till
stan idag (jag&mama) och träffa min mormor. Det var as länge sen jag 
träffa henne så det ska bli kul. Samtidigt så ska jag gå oh titta på ett par 
skor som jag kanske ska köpa, men vi får se. Igår kväll så tittade jag på 
idol såklart och jag tyckte dom flesta sög! Förutom Resa;) hon ägde! Men 
hon som är as lång fick åka ut, stackars henne men hon sjöng inte så bra
Lady gaga låten hon sjunger bättre i lugna låtar. Villka tyckte ni var bäst?
Men nu så ska jag återvända till frukosten och käka, jag brukar inte äta 
Fukost vanligtvis och då brukar jag sitta och må illa. Och det är inte kul kan
jag säga. Så därför äter jag lte så jag inte mår illa på tåget...

Kram!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0