091020

Godmorgon!!

Jag vaknade igentligen kl 11 men jag tog en lång dush så jag skrev inte precis
när jag vakna men aja. Igår kväll så låg jag och läste lite ur Rani&Sukh som jag
låna igår på bibblan. Den är ju faktiskt ganska så bra! Oftast när jag lånar böcker så
tittar jag allti på omslaget till boken, jag läser nästan aldrig på baksidan. Men nu så
kommer jag börja göra det X). Men iallafall nu så ska jag snart äta mat. Sen så kommer
jag kanske sitta och läsa. Asså ärligt talat så har jag det as tråkigt nu när vi har studiedag.
Vi hade det igår och idag, så jag har haft en jäkligt lång helg!=) Men jag vet att imårgon så
kommer jag vara helt jävla deprimerad på skolan, jag hatar skolan så himla mycket. Och sen
så måste jag gå på gymnasiet. Men kanske det är roligare då när man har lite egna val.
Men iallafall nu så ska jag städa ochså lite mitt rum, eftersom det ser ut som en klädorkan
har slagit ner här! Så ja det måste jag ta tag i. Annars så kommer mamma få flipp.

Ps: Ni kanske undrar varför jag skriver så himla korta inlägg ibland?
Jo för att själv tycker jag inte om att sitta och läsa en lång text, det
är mycket lättare om man läser lite kortare inlägg tycker jag iallafall :)

Kram! ♥

Bjuder på denna eftersom jag inte redigerat
den och ljuset blev så himla coolt ;)

Kommentarer
Postat av: Hilea

tack, visst är hon=)

2009-10-20 @ 13:58:21
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: e

sv : jodå det är bara bra :)

vad gör du ? :D



kram

2009-10-20 @ 14:55:45
URL: http://emeliedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0