Blue eyes

Heej!

Nu så är jag hemma igen, sitter oh käkar sånna dära blåa ögon godisar.
Köpte bara sånna massor av sånna eftersom dom är min nya favorit sen
min kompis Methap blöd mig på en sån :) haha, patetiskt va? x).
Men jaja det jobbiga är att dom ska fastna i tänderna...
Iallafall så var vi i v-by bara eftersom min mormor hade "tandvärk" och orka
inte att folk kom oh besökte. Men hon har nog tandvärk men man kan vel endå
träffa folk då? Haha min mormor är så snäll så hon ska ge mig 200 kr iställer
som tröst haha! <3, Tack mummi!.
Men kan ju berätta lite vad vi gjorde där då, först så gick vi till banken. Sat oh vänt på
våran tur kanske i ett år. Sen efter det så gik vi till biblioteket, mamma skulle kopiera
något, asså jag vet inte vad det är med mig men varje gång jag går in i ett bibliotek
så säger jag nästan alltid "Oj, det luktar böcker" Haha, men det gör det ju.
Men jaja fter det så började jag må illa eftersom jag inte åt frukost (som vanligt)...
Så vi gick vi till M donald´s oh käka, vi satt vid fönstrerna och utanför var det en tjej
från min skola med några killar från henne klass, haha hon var så överdriven
och trodde sig något haha, det kändes som om jag titta på någon film haha, torr komedi -.-.
Nej men man såg hennes löshår tydligt måste jag påpeka ochså.
Våran "C" tangent har blivit fett seg man måste trycka extra hårt på den, så kanske därför det fattas lite "C:en" här och där hehe.  Men jaja sen så gick vi lite runt och titta i affäer.
Sen efter så började det bli lite tråkigt, så vi gik oh köpte godis oh sen åkte vi hem.
Så nu är jag hemma och sitter och lyssnar på musik (A rocket to the moon- Oh Dakota)lyssna på den
,den e bra!:). Ikväll så kommer det typ inget på tv, men kanske det kommer någon halvokej film.
Men ja nu så ska jag käka lite fler "Blue eyes" hehe.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lexie

tack desamma :D

min dag har varit bra, hur har din varit? :D

2009-10-26 @ 16:54:33
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: p

haha nej va irriterande, hatar när tangenter hackar sig!!!

sv. haha de var dom också så ja kan skicka över några via internet ;)

2009-10-26 @ 17:09:02
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0