...

Hej kära läsare!
Hur mår nu just nu då?
Själv känner jag mig lite dålig, tror att jag har åkt på en
förkylning. Kanske blivit smittad av Talita x) hon var lite
förkyld idag. Sen så har jag jävligt ont i mina handleder,
det är som reumatisk smärta. Hoppas jag inte har reumatism
min mamma har nämligen något liknande och hon fick det i samma
ålder som mig. Så det måste jag kolla upp, har haft ont ganska
ofta nu för tiden.
Annars så sitter jag och läser i bloggar och funderar på vem som kommer
kamma hem priset som årets blogg! Hoppas Kenza eller Foki=)
Hela blogg-galan sends ju på tv4 100? tror jag, men jag har inte den kanalen...
buhu.,.
Imårgon så vet  jag faktiskt inte vad jag ska ta och göra, kanske kommer jag
bara stanna hemma och ruttna som vanligt.
På måndag och tisdag så har jag inte skola eftersom det är utvecklingssamtals dagar,
whihoo! Könt extra helg!
Men ni får ha en trevlg kväll, så kanske vi hörs senare!
Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0