HOPPAS! ♥

 Hellu!♥

Nu så gick jag in på sf´s hemsida och tittade om det fanns kvar några
biljetter till This is it, och det finns=) Ska köpa idag när jag åker till
v-by, men det tråkiga är att jag kommer sitta oh titta på den ensam.
Men jaja jag vill verkligen se den! Och den kommer ju bara gå 2 veckor
på bio. Nej, men hoppas hoppas hoppas det kommer finnas biljetter kvar,
att det inte är något fel på hemsidan och det visar fel. För just nu finns det 29
biljetter på den tiden jag vill gå.
Ska åka snart till tandläkaren, wish me luck!

Snälla universum gör så det finns biljett till mig! :)
Kommentarer
Postat av: Mia

Håller tummarna för att du får en biljett!!



Tack för kommentaren om en söt header - är jätteglad fick den av en som kan det däringa!

2009-10-27 @ 14:45:10
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej



Varför bokar du inte direkt via hemsidan , det är så mycket lättare tycker jag iaf =)



Hoppas du får en biljett till filmen eftersom den bara går i 2 veckor , själv tänker jag nog inte gå och se på den har inte tid + är trött på allt prat om Michael Jackson , men han gjorde bra låtar , men vill jag se filmen så går den alltid att fixa :)



Som sagt hoppas du får tag i biljetter och hittar någon att gå med !



Besök gärna min blogg också http://theezzan.blogg.se och

följ den via bloglovin ;)



Kram

2009-10-27 @ 16:52:31
URL: http://theezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0