Just.

..Nu så vill jag bara ta en taxi mot arlanda och sen åka till spanien!
Jag älskar verkligen att åka till spanien, det är där jag kommer ifrån(för er som inte visste)=).
Men fan jag vill pka utomlands jag rokar inte med kylan här i sverige, det är så tråkigt
i sverige ochså. Jag vill vara utomlands och sola o bada och träffa släkt... Men jag måste vänta tills
sommaren buuu!.
 
Vart brukar ni resa på sommaren? :) Jag brukar bara åka till spanien.
Men aja, ska sluta drömma nu hehe ;). Igentligen så skulle jag bara skriva att
jag vill åka bort och sen så skriver jag en hel del x).
Men  ska äta middag snart, och sen ikväll så kommer Scream queens har följt programmet
sen början, jag vet ty vem som ska vinna på alla program hehe :)
jag tittar på internet, och på Top model vet jag ochså...lite tråkigt, önska jag aldrig kolla vem som-
skulle vinna. Men a ibland så vet jag inte vad jag ska skriva, kan ni inte ge mig lite tips?,
det skulle varabra för just nu känner jag att min blogg är ganska så tråkig. Visst jag uppdaterar
ganska så ofta men vad är intresant lixom, att jag sitter hemma och tittar på tv? x)
Ne men ni får säga vad jag kan skriva om.
Och sen så kommer det inte mkt bilder i bloggen av ren lathet, jag orkar inte gå runt och
ta kort på allt o alla. Jag har ju en kamera men jag pallar inte hehe, men jag ska försöka
att ta mer bilder när jag är ute och sånnt! Jag vet själv att det är roligare med bilder.
Men ja  nu så ska jag hjälpa mami att laga mat, det blir Lax och potatis.

Kram!
Vackra Kirsten stewart!



Hiss eller Diss?
Lugnt HISS för mig!

Kommentarer
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Sv: Okej, tråkigt :/

Ska precis käka sen blir det lördagsmys med familjen ^^

Hoppas du får en härlig kväll :)

Kram, Sofia

2009-10-24 @ 19:29:26
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: Moa

Svar : Inte mycket alls faktiskt, varit hemma och tagit det lugnt mest. Självdå? :)

2009-10-24 @ 19:37:45
URL: http://moalarsson.webblogg.se/
Postat av: Jessica & Roxana

sv: tack så mycket, detsamma =)

2009-10-24 @ 20:14:42
URL: http://jessicaroxana.blogg.se/
Postat av: L i n n e a P h i l i p s s o n

jag vill också härifrån.. usch : / kallt och trist ute.. fy!! ,



det blev mysi hemmakväll istället med god mat och movie : ) har du för dig då? :):)

2009-10-24 @ 20:47:25
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Tack så mycket!=)

2009-10-24 @ 22:13:18
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0