The wrestler

Stavning? kanske hehe-.-

Nu så sitter  jag och käkar lite chips(hetsäter) x) och lyssnar på musik....
Idag när jag gick till centrum såg jag att det kosade 10 KRONOR att hyra en film
på Ica! fett bra eller hur? Så ja jag hyrde The wrestler "stavning" och jag har hört att
den är bra, men jag vet inte. Ska se. Nu så försöker jag koppla en bärbar dvd till stora
tven men jag är ingen elektriker :/ så undra hur det kommer gå, lite hjälp? Eftersom
skärmen är ganska liten på bärbar dvd så vll  jag koppla den till stora tven. Men jaja slutsnacakt om det.
Jag har träningsvärk över hela kroppen eftersom vi "sprang" tänk jag får träningsvärk av att gå...
Haha! Ne men nu så ska ajg vara liote seriös. Ne men iallafall ska fortsätta koppla!

Kram!
 ska lägga in bilder nu i nästa inlägg från serbien 09 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0