Plattat Tilias hår & varit ute med vänner

Hallo!

Kom precis hem från ösregnet. Fy nu måste jag tvätta håret igen och platta...

Idag så skulle vi ägga Rebecca men hon smet iväg i en lärares bil och fick schuss (stavning)...så vi alla gick till busshålsplatsen där hon tar sin buss för att se ifall hon blev lämnad där. Men nej nej, iallafall några i min klass såg henne senare och ägga henne! Haha, hon flippade tydligen. Men iallafall sen så tog jag och Tilia bussen hem till henne och plattade hennes hår. Det blev skit fint!. Hon har ju halvt lockigt så det blev super fint :). Men det tog ett tag hehe, vi åt muffins samtidigt och kollade på Tyra Banks show. Kuligt. Efter det så följde hon med mig till tåget och så åkte jag hem. Gick snabbt hem lämnade mina saker och gick ut igen för att träffa Jahmila och Stephie. Vi var ute. På pizzerian, Jahmila åt. Och ute i regnet. Jag tog såklart skydd i ett lekhus (?)...men iallafall dom hoppa runt i regnet. Sen så gick jag hem eftersom det började regna för mycket.

Men bjuder på lite bilder från dagen:

Tilias och mitt ägg^^

Anisa and her best friend^^

THE BIRHTDAY KID!. GRATTIS :D

Bjuder på den ^^, Anisas ägg gick sönder haha!

Någon tappade sitt ägg. Jag fotografen kom direkt på plats höhö ;)

Sötaste Tilia

Jag utanför Jahmilas port^^

Lollipops

Jahmilas mat...varför tog jag ens kort haha ^^ xD

spännis haha^^

THE END...
KRAM!

Måste dammsuga mitt rum nu...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0