gissa vad jag hitta?

En Marabou :D *GLAD* 

Heej allihöpp!

Nu sitter jag och äter maat, missade Lunchen i skolan pga tandläkare...så satt hungrig som en varg på lektionerna. Fick säga tyst till min stackars mage lite då och då. Men men sen slutade vi och vi gick till Mc donalds, tog en pommes och åt, sen så gick vi runt och frågade ställen om dom tar imot praktikanter eftersom vi har prao snart. Men vi blev ratade hela tiden haha!, men till sist gick jag till ett spa typ och dom bad om mitt nr och namn så jag hoppas  dom tar mig då :)

Just nu så sitter Anisa och försöker att få mig att bada med henne Sara och Stephie, men jag gillar inte bakterier och sånnt, tänk om jag får sjukdommar ?


En lite söt bild från när vi gick hem :)

Kommentarer
Postat av: Tiliaouw

jättesöt bild :o

2010-08-27 @ 17:54:16
URL: http://tiiiilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0