20:

Heej!

Sitter vid datan medanst de lagar maten, i know jag ar lat. Nej men onskar faktiskt att jag skulle vara i sverige och fira nyar med mina venner, men men. Har firar man med en massa gamlingar. En av dem stod nyss bakom min rygg och sa att jag skrev fort (?), skyller pa att det ar for att jag spenderar lite for mycket tid framfor datan.

Men men, ska vara med familjen nu! Haha. Hunden sitter och skakar ihjal sig...alla fyrverkerier.
Men sager Gott nytt ar nu! :D

Nyarsloften:
1)Forsoka att inte platta haret sa mycket som jag gor.
2)Ta mer hand om min hud i ansiktet (har borjat gora de lite nu och den har ju blivit battre :) )
3)sluta bita naglarna. Fast det har jag ju haft som nyarslofte sisadar 4 ganger nu.

Gott nytt ar! :) i forvag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0