lista

Är du tjej?
Får du över 30 är du tjej

Du:
[x] Du har fler än 10 nagellack?
[x] Du har en parfym som kostade mer än 500 kr .
[x] Du har eller har haft lösnaglar.
[ ] Du har en bild på dig själv som bakrundsbild på datorn.
[x] Du har färgat håret.
[ ] Du brukar säga "blonda"saker.
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[ ] Du dansar vilt när du är ensam hemma.
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad
Totalt:

Du älskar:
[ ] Glitter
[ ] Färgen rosa
[x] Shopping
[ ] Dekorationer
[ ] Speglar
[/] Skolan
[ ] Enhörningar
[ ] Disneyfilmer
[ ] Ljus
[ ] Blommor
[ ] Mjukisdjur
Totalt:

Du shoppar på:
[ ] MQ
[ ] Pimkie
[ ] Victoria's Secret
[x] H&M
[x] New Yorker
[x] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Colosseum
[ ] Madonna
Totalt:

Du säger ofta:
[x] Whatever
[x] Oh my god!
[ ] Vet inte
[ ] Cutie
[ ] Hot
[ ] Visst
[ ] Säkert
[ ] Ursäkta?
[ ] Fabulous
Totalt:

Du läser:
[ ] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] OKEJ
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] YAM!
[ ] Wendy
[ ] Bravo Girl
[ ] Popcorn
[ ] Star Flash
Totalt:

Du älskar dessa filmer:
[ ] Elizabethtown
[ ] Girls Club
[x] Freaky Friday
[ ] The Notebook
[ ] A Walk To Remember
[ ] Sweet Home Alabalma
[ ] Where the heart is
[ ] Just My Luck
[x] John Tucker Must Die
[x] Pledge this
[ ] Girls United
[x] How To Lose A Guy In 10 Days
[ ] Mona Lisas Smile
[ ] My Girl
Totalt:

Du brukar kolla på:
[ ] Lost
[x] America's Next Top Model
[x] Project Runway
[/] Desperate Housewives
[ ] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[ ] Grey's Anatomy
[ ] The O.C
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[ ] Gilmore Girls
[ ] One Tree Hill
[ ] Heroes
Totalt:

Gillar:
[ ] Paris Hilton
[ ] Jessica Simpson
[ ] Mariah Carey
[ ] J-Lo
[ ] Britney Spears
[x] Beyonce Knowles
[ ] Christina Aguilera
[ ] Hilary duff
[x] Lindsay Lohan
[ ] Gwen Stefani
Totalt:

Summa: 19 haha, helt okej.

1. Hur fann du min blogg? - Uhhhh?
2. Röker jag? - nej
3. Tror jag på gud? - nej
4. Min ålder? - 14
5. Födelsedag? - 20 juli
6. Hårfärg? - mork brun typ.
7. Ögonfärg? - Gra/gron/bla
8. Har jag några syskon? -2
9. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? -mycket
10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? - Rock/pop m.m
11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt? - Kanske ganska reserverad, men nja jag vet inte.
12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? - Rebell? ne
13. Några speciella talanger? - Njaee
14. Vilken är min favoritfärg? - Svart, brun, vit , gra, Beige
15. Vilken är min favoritmat? - thai, och tacos, och pannkakor och jaa meeer :p
16. Vilka tre ord beskriver mig bäst? - Helt klart bast!
17. Något annat du vill säga mig? Dig, eeh nej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0