i got braces!

Heeej bloggen!

idag åkte jag till tandläkarn och fick tandställning. Det gjorde inte ont när dom la på den, men hon la på någon blå sak som smakade skit!, det var så äckligt! men iallafall efter så kändes det lite spännt men det gjorde inte ont.
But now it hurts like the devils mother! omg det känns som om mina tänder är alla lösa och det skaver i tandköttet!, men iallafall det kommer gå över om en vecka. Men efter det gick jag till skolan hade lektiopner, torraste och sen slutade vi. År typ inget på lunchen jag kan typ inte tugga :(, men iallafall ska försöka äta lite nu.
vi hörs senare!
Kram

Kommentarer
Postat av: emelie

Oj, tror jag råkade skicka en tom :P

svar: inget specíellt :P

2010-01-14 @ 21:27:22
URL: http://nyarsdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0