Blev spadd

Tjoflojt!

Da har man atit Pizza och blivit spadd. Super intressant. Hon som spadde mig brukar ha ratt om saker. Hon spadde mig en stund och var super serios. Blev lite skraj, sen nar jag tog upp ifall dom hade spelat Ouji board eller vad det nu heter, Anden i glaset (?), i allafall dom fick flipp. Dom sa bara NEEEEEJ gor inte det, och nej jag har aldrig gjort det. En av hennes vanner har tydligen blivit hounted av en "demon" super lange. Soo thats scary stuff. Men hmm, har testat det en gang men da har det inte varit seriost och det var sakert en av mina vanner som styrde glaset, har ocksa drivit nar vi kort det.


Men jag alskar overnaturliga saker, darimot gillar mina vanner inte det. Dom blir tydligen radda :S, speciellt en, hon hadfe sagt att hin tyckte att jag var laskig haha!, Anisa du ar allt rolig du, hoppas du har det bra i Italien. Vad fan sager jag Rumanien haha!


Men om nagot kommer och "halsar" pa mig, guuud. Kommer vara i Taket fan!, gillar att prata om sannt, men uppleva hell no!, har ett starkt minne sen jag var liten. Men det varade bara i 2 sek men kommer alltid komma ihag det, aven fast folk tror mig eller inte.

Men ni far ha en mysig kvall, har tutar alla bilar for spanien vann!, mot portugal!:D gud ni skulle bara hora nar det blev mal! ♥




Kommentarer
Postat av: Marie

i vikket land är du eftersom att du inte skriver med åäö?

2010-06-30 @ 00:01:41
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Filosofen

Kul att du oxå kommit på Fokis lögner om hennes ekonomi. Hon ska hjälpa stackars mamman men ekonomiskt tjänar hon mer än sina båda föräldrar tillsammans. När jag frågar henne på kommentarerna tar hon bort dom direkt. Kul att du har öppnat ögonen om detta oxå... Blogga på med din fina blogg!

2010-06-30 @ 09:00:19
URL: http://ingenalls.se
Postat av: caroline

fin blogg:)

2010-06-30 @ 11:35:39
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0